Support
Reparatieverzoek
Als u een defect heeft aan uw diz product verzoeken wij u het formulier reparatieverzoek in te vullen en naar ons op te sturen. Zo kunnen wij u op een snelle en efficiënte manier van dienst zijn.
SLA reparatieverzoek
Indien u een SLA overeenkomst heeft voor uw diz product, verzoeken wij u via het formulier SLA reparatieverzoek een reparatieverzoek in te dienen. Zo kunnen wij u op een snelle en efficiënte manier van dienst zijn.
Handleidingen
Download en bekijk diverse handleidingen.
Instellingen SiteKiosk
Voor een correcte en snelle verwerking van uw order verzoeken wij u vriendelijk het formulier instellingen SiteKiosk in te vullen en het naar ons te verzenden.
Onze helpdesk
Voor technische vragen kunt u onze helpdesk mailen: helpdesk@diz.nl
Veelgestelde vragen (FAQ)
Bij de aanschaf van een nieuw product komen er altijd verschillende vragen naar boven. We hebben de meest gestelde vragen voor u alvast beantwoord. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u sparren met een van onze medewerkers? Neem dan contact met ons op.