Locaties
Musea

Musea gaan met hun tijd mee. Tentoonstellingen worden dynamischer, collecties worden op een meer interactieve manier gepresenteerd.
Met een informatiezuil of multitouch table is het mogelijk de hele collectie van een museum te laten zien, zonder dat deze fysiek aanwezig is. U kunt meer vertellen in minder ruimte en bovendien in iedere gewenste taal.
Referenties
Transport- en distributiecentra

De tijd die een vrachtwagen doorbrengt bij een dockingstation is bij voorkeur zo kort mogelijk. Een aanmeld- en registratiezuil stelt de chauffeur in staat direct al bij aankomst op het terrein de vrachtgegevens te laten inlezen en alle benodigde informatie rechtstreeks het systeem in te sturen. Het resultaat? Meer volume in minder doorlooptijd.
Referenties
Ziekenhuizen

Nieuwe technologieën en toepassingen bieden naast hulp aan zorgprofessionals ook steeds meer voordelen en mogelijkheden voor de patiënt. Met een aanmeldzuil is het mogelijk om patiënten een sneller, digitaal alternatief te geven. Baliemedewerkers kunnen de vrijgekomen tijd gebruiken voor patiënten die extra aandacht nodig hebben of zich liever persoonlijk aanmelden.
Referenties
Winkels en winkelcentra

Wayfinders, bestelzuilen, klantentellers, etalageschermen of handgel-dispensers… diz is dé retailspecialist en heeft vele grote en kleine retailers voorzien van bestelzuilen, in alle branches. Onze oplossingen zijn te vinden in de winkels van Parfumerie Douglas, HEMA, Only for Men, Suitable, Zeb België, Praxis, Coco Maison, Iris Optiek, Intersport, Fietsenwinkel.nl en vele anderen.
Referenties
Horeca

Een easy-order kiosk is perfect inzetbaar als extra verkooppunt in uw horecagelegenheid. Met behulp van ons self-service bestelpunt (binnen of buiten) kunnen uw gasten snel en gemakkelijk een keuze maken uit uw menu. Een easy-order kiosk is uitstekend te gebruiken op locaties zonder caissière. Onze producten kunnen direct op de kassa worden aangesloten.
Referenties
Ontvangst- en wachtruimten

Een wachtruimte of ontvangsthal is dé plaats om uw doelgroep de juiste boodschap op de juiste plaats te kunnen aanbieden. Wilt u klanten of bezoekers tot actie aanzetten dan kiest u voor touch-functionaliteit. Is het beeldscherm puur bedoeld om te informeren, dan is een van onze heldere schermen voldoende. Wij zijn u graag van dienst met passend advies.
Referenties
Parkeergarages en trein- en metrostations

Parkeergarages en OV-stations zijn plaatsen waar een servicezuil herkenbaar, robuust en hufter-proof moet zijn. Naast een snel te leveren service als het kopen van een kaartje kunnen in onze zuilen diverse andere functionaliteiten ingebouwd worden. Denk bijvoorbeeld aan een printer of een directe spreekverbinding met een medewerker.
Referenties
Bibliotheken

Vele bibliotheken hebben inmiddels de publieksbestendige digitale producten van diz weten te vinden. Uiteraard de welbekende self-check units met geïntegreerde betaalfunctie maar ook wayfinding, internet-werkplekken of multi-touchtafels met educatieve oplossingen zijn in een moderne bieb aanwezig.
Referenties
Dierentuinen en attractieparken

Onze publieksbestendige outdoor ticketautomaten staan bij de entree en zorgen voor het ontlasten van de kassamedewerkers en een snelle toegang voor de bezoekers.
diz levert dergelijke ticketzuilen via een van de softwarepartners, die de complete toegangscontrole verzorgt in pretparken, zwembaden en dierentuinen.
Referenties
Begraafplaatsen en herdenkingsplaatsen

Informatiezuilen wijzen bezoekers van een begraafplaats snel en gemakkelijk de weg naar hun overleden dierbaren. Gaat het om een herdenkingsplaats, dan wint de bezoekerservaring veel aan betekenis door een respectvolle uitleg over wie hier herdacht wordt, en waarom.
Referenties
Beurzen en evenementen

Laat uw klanten en bezoekers op een interactieve wijze kennis maken met uw producten of diensten. Ook het digitaal aanmelden of registreren van bezoekers is mogelijk met de informatiezuilen en touchtafels uit ons verhuurassortiment. Zowel voor organisatoren als standhouders hebben we passende oplossingen.