Referenties

Holland Casino heeft naast een uitgebreid aanbod aan tafelspelen en speelautomaten ook een gevarieerd gastronomisch aanbod. Elk casino heeft immers een hoogwaardig restaurant in-house, waar de hele dag door de gerechten van de kaart geserveerd worden. diz heeft alle vestigingen voorzien van digitale menukaartzuilen, zodat de gasten de menu’s eenvoudig en snel digitaal kunnen raadplegen.…

Lees verder >

diz is begin 2018 begonnen met het plaatsen van aanmeldzuilen in een groot aantal apotheken in Nederland. Inmiddels zijn er zo’n 30 apotheken voorzien van deze innovatieve aanmeldzuilen. In opdracht van Apotheek Partners heeft diz een drietal verschillende modellen ontwikkeld, zodat voor elke apotheek een passende oplossing leverbaar is. Het doel van Apotheek Partners is meer…

Lees verder >

Jutter Speijs biedt een uniek “Food Market”-retail concept voor hotels en kantoren. Hierdoor is er een ruime en betere keuze mogelijk in food, drinks en andere relevante producten. Een slimme zelf-scan betaal-interface zorgt voor maximale flexibiliteit om ten alle tijden te genieten van lekker eten en mooie producten. Zo’n zelf-scan zuil met betaal-terminal dient uiteraard publieksbestendig…

Lees verder >

Woondecoratie COCO maison volgt de interieurtrends op de voet en ontwikkelt op basis daarvan haar eigen collectie woondecoratie. Dit merk is een bekende speler in de woonbranche. De producten zijn via de eigen webshop te bestellen, maar ook ruim verkrijgbaar bij een groot aantal dealers. Om het volledige assortiment in-store bij de dealers aan te…

Lees verder >

De fitnessbranche is volop in beweging. Om groei te realiseren wordt gekozen voor een professionele bedrijfsvoering en een effectief gebruik van ICT toepassingen. Hierdoor blijven de kosten voor de leden zo laag als mogelijk. diz levert innovatieve ICT producten voor vele fitnesscentra en sportscholen: Aanmeldzuilen; een flinke werkdrukvermindering voor receptiemedewerkers. Een oplossing waarbij klanten zelf…

Lees verder >

De publieksbestendige interactieve producten van diz zijn voor bibliotheken een must-have. Veel bibliotheken maken momenteel de stap van het ietwat stoffige imago met het uitlenen van boeken naar een moderne hedendaagse plek waar lezingen, cursussen en trainingen gegeven worden. Waar multi-functioneel informatie wordt aangeboden, ook digitaal. En juist daar komen de oplossingen van diz van…

Lees verder >
Intersport Twinsport enthousiast over diz webshopzuil

Bijzonder geschikt voor het tonen van uw website of webshop is de diz1122 P, dé webshop zuil van diz en bij vele retailers in gebruik.
Voordelen van een webshopzuil:

  • Geef je klant de mogelijkheid om een kledingstuk dat niet op voorraad is tóch te kunnen kopen.
  • Voorkom dat je klant vertrekt naar een volgende winkel.
Lees verder >

Het dameskledingmerk Norah heeft haar bereik afgelopen jaren exponentieel vergroot door nieuwe winkels te openen. Naast deze zichtbare groei in fysieke winkels timmert het merk ook online flink aan de weg door het realiseren van een omni-channel service voor haar klanten. diz verzorgt hiervoor webshop zuilen in de winkels, waarop de klant heel eenvoudig een…

Lees verder >

FleuraMetz is wereldwijd full-servicepartner in bloemen, planten en accessoires. Deze organisatie kiest voor de beproefde oplossingen van diz en heeft inmiddels meerdere zuilen in gebruik. Hierop wordt de inkoopwebshop getoond, waarbij de ingelogde klanten vele producten kunnen bestellen en inspiratie kunnen opdoen op het inspiratieplatform. FleuraMetz staat voor kwaliteit en vormt hierdoor een goede combinatie met…

Lees verder >

Voor alle Vandyck Experience Stores heeft diz de webshop-in-shop kiosks voorzien. Vandyck heeft gekozen voor de beproefde diz1122 pin. Een publieksbestendige self-service oplossing waarop de klanten alle artikelen uit de Vandyck webshop kunnen bestellen. Een echte omnichannel oplossing, waarbij het complete online assortiment verkrijgbaar wordt in alle winkels. Na de eerste levering van 10 stuks…

Lees verder >