Referenties

Nadat het Amphia ziekenhuis eerder al 30 aanmeldzuilen had afgenomen, mochten we er nog een aantal bijleveren. Er zijn zeven aanmeldzuilen speciaal voor gebruik door mindervaliden geplaatst, twee balievarianten en onlangs nog een extra stazuil. Op deze wijze beschikt het Amphia ziekenhuis nu over voldoende digitale aanmeldpunten voor het hele ziekenhuis, bij de ingangen en…

Lees verder >

Voor een van de vaste partners heeft diz weer een aantal opvallende ticketzuilen mogen leveren bij De Bios in Drachten. De bioscoopbezoekers hoeven niet meer langs de kassa, maar kunnen zelf – geheel coronaproof – hun tickets bij de zuil bestellen, betalen en ophalen. De zuil is gekoppeld aan het systeem, dus ook kaartjes die…

Lees verder >

Ook het achteraf inbouwen van bijvoorbeeld een barcodescanner is geen enkel probleem bij diz. Op een slimme manier wordt dit component door onze vakbekwame metaalbewerkers geïntegreerd in het front van een bestaande zuil. diz heeft een uitgebreid hightech machinepark voor metaalbewerking en plaatbewerkingen met onder andere een kantbank, ponsmachine, snijapparaat, uithoekbank, knipbank, zaagbank, persbank en…

Lees verder >

Onze touchtafels kom je in vele musea tegen. Met deze opvallende producten beschik je immers over een innovatieve mogelijkheid een vaak verborgen deel van de collectie te tonen. Maar dit is toch wel een bijzondere locatie voor een touchtafel. Onlangs heeft diz een touchtafel geplaatst in het unieke Binnenvaartmuseum aan boord van de historische duwboot…

Lees verder >

Bilfinger Tebodin in Hengelo beschikt over een fraaie digitale receptie zuil. Deze opvallende aanmeldkiosk is in samenwerking met een van de vaste partners geleverd en biedt de bezoekers van Bilfinger de mogelijkheid zich zelf aan te melden bij binnenkomst.

Lees verder >

Nu eindelijk de beurzen weer mogen, merken we op onze verhuurafdeling dat er een enorme vraag is naar digitale interactieve oplossingen. Dit is een direct gevolg van de versoepelde maatregelen. En wel zo veilig! Zo maakt bijvoorbeeld Europarcs gebruik van onze huurzuilen op de Second Home beurs in de Jaarbeurs te Utrecht. Ook benieuwd wat…

Lees verder >

Voor het belevingscentrum in Groningen heeft diz een opvallende dubbele zuil geleverd. Deze blikvanger is aan beide zijden voorzien van een XL scherm. De zuil staat bij het Talentperron. Dit Talentperron is een samenwerking tussen de gemeente Groningen en het UWV. Het is een drempelvrije plek voor burgers van alle leeftijden die zich oriënteren op…

Lees verder >

Onze klant Instituut Verbeeten stelde tot voor kort mondeling vragen of bezoekers Corona gerelateerde klachten hadden. Dit was zeer arbeidsintensief en niet altijd even patiëntvriendelijk omdat bezoekers iedere dag dezelfde vragen kregen. Deze week zijn op alle locaties digitale zuilen in gebruik genomen, zodat bezoekers eenvoudig en snel tóch dagelijks de vragen kunnen beantwoorden. De…

Lees verder >

De Self Service Checkout kiosk is vandaag officieel gepresenteerd op de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. De vele enthousiaste reacties van de bezoekers laten er geen twijfel over bestaan; dit is dé POS oplossing voor iedere locatie! Voor elke ondernemer, klein of groot, is het nu mogelijk een zelfbedieningskassa in te zetten. Jouw klanten kunnen winkelen en…

Lees verder >

Voor de meest gerenommeerde ontwikkelaar van elektronische beheersystemen voor wassalons bubblevision verzorgt diz de afrekenkiosken. Deze Belgische uitbater van wassalons heeft een self-service betaal- en beheersysteem ontwikkeld dat een enorme populariteit geniet. Dankzij dit online platform heeft elke wassalon altijd inzicht en overzicht. De publieksbestendige afrekenkiosken van diz sluiten hier naadloos bij aan.

Lees verder >

Het mediamuseum biedt de bezoekers een compleet nieuw en interactief programma. Bij de entree kun je gebruik maken van de door diz geleverde ticketzuil. Deze volledige self-service oplossing is voorzien van een touchscherm, een scanner, een betaal-terminal en een ticketprinter. Zo kunnen de bezoekers van dit museum eenvoudig toegangstickets bestellen en aanschaffen.

Lees verder >

Bij Het Leger des Heils in Den Haag is een opvallende aanmeldzuil geplaatst, samen met een van de vaste partners. Op het grote touchscherm kunnen bezoekers en pakketbezorgers zich eenvoudig en snel aanmelden. De juiste medewerker wordt automatisch op de hoogte gesteld. De aanmeldsoftware en de zuil zijn beiden geheel opgemaakt in de huisstijl van…

Lees verder >

Bij Ot en Sien in Geldrop weten ze exact hoe omnichannel goed benut wordt. Een fraaie winkel, een online webshop en nu de tweede bestelzuil in de winkel waarop eenvoudig uit de complete online collectie besteld kan worden. diz is u graag van dienst met het optimaliseren van uw endless aisle (vrij vertaald ‘ het…

Lees verder >

Het museum maakt al meer dan 6 jaar gebruik van de producten van diz om hun collectie digitaal te presenteren. Naast infozuilen is ook een grote multi-touch tafel in gebruik. Onlangs zijn 5 extra zuilen geleverd om de zeer attractieve presentatie in verschillende tijdvakken aan te bieden. Uiteraard zijn ook de nieuwe zuilen in de…

Lees verder >

diz produceert ook met grote regelmaat custom oplossingen. Voor een van de vaste partners, specialist op het gebied van instant digital fotografie, is een public-proof camera setup ontworpen. Deze in hoogte verstelbare zuil is voorzien van een professionele camera, LED licht, een scanner en twee 10 inch all-in-one touchdisplays. Op deze wijze beschikt onze partner…

Lees verder >

Ook bij de Jaap Eden IJsbaan kun je onze ticketzuil vinden. Voor een van de vaste partners is een complete outdoor ticketzuil geplaatst waarop bezoekers van deze populaire ijsbaan zelf een toegangsticket kunnen aanschaffen. Uiteraard uitgevoerd in een design geheel in de stijl van deze bijzondere locatie. Deze ticketautomaat is onder andere voorzien van een…

Lees verder >

Voor een van onze vaste partners hebben we 24 fraaie self-service kiosken vervaardigd. Deze worden ingezet voor gebouwbeheer bij een van de grootste specialisten op dit gebied. Snel en eenvoudig een beschikbare flexwerkplek vinden is een fluitje van een cent op de kiosk. Ook het in realtime bekijken van de plattegrond, het vinden van collega’s…

Lees verder >

Deze maand zijn er weer 6 nieuwe hotels voorzien van de Wundermart oplossingen. Novotel Hamburg, Radisson Blu Dortmund, NH Eindhoven Conference Centre Koningshof, NH Dusseldorf City North, The Hotel Brussels en Hilton Grand Place Brussels beschikken nu ook over de self-service oplossing. De onbemande shop speelt in op de hedendaagse wensen en behoeften van gasten op…

Lees verder >

Voor een van de partners is een robuuste outdoor touchmonitor geplaatst in Ouwehands Dierenpark Rhenen. Deze interactieve opstelling is geplaatst bij een van de dierenverblijven en toont een datingspel.

Lees verder >

diz heeft de volledige digitale inrichting voor Hommerson Zaandam verzorgt, samen met een van de vaste partners. Dit casino is uiteraard in stijl ingericht. 4 etalageschermen met een hoge lichtopbrengst, zodat ook buiten de aandacht wordt getrokken. Diverse wandschermen met narrowcasting zorgen voor een professionele digital signage. Ook onze toiletschermen zijn vertegenwoordigd. En een groot…

Lees verder >

Onze diz1500 zuilen zijn geschikt voor vele toepassingen. Deze zuilen zijn voorzien van een professioneel all-in-one touchscherm, met ingebouwd besturingssysteem in een Windows- of Android variant. Een optionele RF-ID reader biedt nog meer mogelijkheden, denk aan een compacte aanmeldzuil waarop toegangspassen kunnen worden geregistreerd. Of een retailkiosk met klantenkaart. Voor elke locatie de juiste oplossing,…

Lees verder >