Referenties

diz vervangt momenteel de digitale Wayfinding opstellingen in Woonmall Alexandrium Rotterdam. De oude schermen en software waren end-of-life en het Alexandrium was toe aan professionalisering. Het uiteindelijke resultaat: 7 nieuwe wayfinding opstellingen in 49 inch formaat met een nieuw slank design en up-to-date hardware en software. Als fabrikant van public-proof oplossingen is diz specialist in…

Lees verder >

Een reserveringszuil voor zelf inchecken is geplaatst bij de bekende familiecamping Meisterhof in Drenthe. Op deze moderne zuil kunnen gasten zelf hun verblijf op deze bijzondere camping regelen. Met deze digitale oplossing haalde Camping Meisterhof zelfs het nieuws. Lees het complete artikel hier. Bron: Dagblad van het Noorden – Hans Knijff – Drenthe

Lees verder >

Ook Molenaar Meubelen maakt gebruik van de bestelzuilen van diz. Molenaar Meubelen is een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in de meubelbranche. In de showroom kan eenvoudig en snel contactloos worden besteld via de bestelzuilen, het complete online assortiment is beschikbaar.

Lees verder >

Om de bezoekersregistratie te digitaliseren heeft diz een zestal zuilen geleverd aan Plukon Food Group in Wezep. Plukon Food Group is in Europa een van de grootste spelers op de markt van pluimveevlees en levert kipproducten en kant-en-klaarmaaltijden aan toonaangevende Europese food partners.

Lees verder >

Voor de kledingstore EDDY´s heeft diz diverse fraaie wanddisplays met scanner voorzien. Op deze wijze kunnen klanten zelf kleding scannen en checken of er andere maten of kleuren online te bestellen zijn. EDDY’S, dé multi brandstore voor kleding voor dames, heren en kinderen in het centrum van Eindhoven!

Lees verder >

Het bekende winkelbedrijf HEMA voert diverse visuele wijzigingen door in de formule. Bij dit nieuwe concept hoort ook een nieuwe kioskopstelling met dito uitstraling. De door diz geproduceerde fotokiosken zijn weer helemaal up-to-date. Uitgerust met nieuwe programmatuur en in een frisse blauwe kleurstelling. De foto’s worden direct afgedrukt. Print vanaf telefoon, USB stick of SD…

Lees verder >

Met onze check-in zuilen kunnen uw gasten snel en eenvoudig zelf inchecken. Op deze wijze hebben uw receptiemedewerkers veel meer tijd voor andere werkzaamheden. Uw gasten hoeven niet in de rij te staan, en doorlopen zelf het incheck-proces. Met recht een self-service oplossing! Onze softwarepartner zorgt voor integratie met bijvoorbeeld: Pas printer Slagboom (kentekenherkenning) Betaal-terminal…

Lees verder >

Om de wachtrijen te verkorten heeft zwembad Lago Waterperels ticketzuilen ingezet. Deze door diz vervaardigde ticketkiosken zijn een perfect voorbeeld van complete branding in de huisstijl van de eindklant. De kiosken zijn gepoedercoated in de accentkleur en vervolgens zijn de volledige fronten bestickerd in het gewenste design. Deze self-service oplossingen zijn voorzien van een betaal-terminal…

Lees verder >

Ook het Juliana Kinderziekenhuis maakt gebruik van de aanmeldzuilen van diz. Bij de hoofdingang van het Haga Ziekenhuis kun je je als patiënt aanmelden met een ID-bewijs. Zodra je bij de polikliniek van het Juliana Kinderziekenhuis bent aangekomen, dan moet je je nog een keer digitaal melden. Je ontvangt dan een bon uit de aanmeldzuil…

Lees verder >

diz heeft diverse aanmeldzuilen geleverd aan het Radboud UMC. Deze beproefde self-service kiosken zijn voorzien van een opvallende bestickering. De patiënt kan zich snel en eenvoudig aanmelden bij binnenkomst.

Lees verder >