Nieuws

De ontwikkelingen op het gebied van digitale interactieve producten staan nooit stil. Functies en technologieën worden steeds beter én – zeker voor u als klant – interessanter! Met trots presenteert diz twee nieuwe design multi-touch tafels: De diz2400 MTT heeft een modern futuristisch design en een edge-to-edge touchglass. Een uniek ontwerp voor wie van opvallen houdt!…

Lees verder >
Bestelzuilen voor Boekhandel De Slegte

De winkelketen De Slegte staat bekend om zijn grote assortiment nieuwe boeken, restpartijen, tweedehandsboeken en studieboeken tegen zeer interessante prijzen. Ook kan iedereen er terecht om boeken te verkopen. Naast de fysieke winkels is Boekhandel De Slegte actief op internet. Hier biedt De Slegte een goed doorzoekbare webshop met een keur aan bekend en onbekend…

Lees verder >

Holland Casino heeft naast een uitgebreid aanbod aan tafelspelen en speelautomaten ook een gevarieerd gastronomisch aanbod. Elk casino heeft immers een hoogwaardig restaurant in-house, waar de hele dag door de gerechten van de kaart geserveerd worden. diz heeft alle vestigingen voorzien van digitale menukaartzuilen, zodat de gasten de menu’s eenvoudig en snel digitaal kunnen raadplegen.…

Lees verder >

diz is begin 2018 begonnen met het plaatsen van aanmeldzuilen in een groot aantal apotheken in Nederland. Inmiddels zijn er zo’n 30 apotheken voorzien van deze innovatieve aanmeldzuilen. In opdracht van Apotheek Partners heeft diz een drietal verschillende modellen ontwikkeld, zodat voor elke apotheek een passende oplossing leverbaar is. Het doel van Apotheek Partners is meer…

Lees verder >
Multitouch tafel voor Museum Nairac

De publieksbestendige producten van diz zijn bij uitstek geschikt voor musea. Met een touchtafel krijgen de bezoekers een moderne tool ter beschikking. Een deel van de collectie kan digitaal getoond worden, ook kan eenvoudig aanvullende informatie worden gezocht indien gewenst. Een greep uit de mogelijkheden, op basis van eigen content, en door meerdere bezoekers tegelijkertijd…

Lees verder >

In Etten-leur heeft diz een publieksbestendige diz1122 outdoor zuil geplaatst, waarop bezoekers informatie kunnen vinden over wat er in Etten-Leur te zien en te doen is. Deze zuil is volledig gekoppeld aan het digitale citymarketing platform Etten-Leur City App. De zuil geeft ook een overzicht van winkels en horeca, bezienswaardigheden en een agenda met activiteiten.…

Lees verder >

Jutter Speijs biedt een uniek “Food Market”-retail concept voor hotels en kantoren. Hierdoor is er een ruime en betere keuze mogelijk in food, drinks en andere relevante producten. Een slimme zelf-scan betaal-interface zorgt voor maximale flexibiliteit om ten alle tijden te genieten van lekker eten en mooie producten. Zo’n zelf-scan zuil met betaal-terminal dient uiteraard publieksbestendig…

Lees verder >

Sinds 1 februari 2017 mogen de meest vervuilende voertuigen de stadskern van Antwerpen niet meer inrijden. Om de luchtkwaliteit te verbeteren is de Antwerpse binnenstad een lage-emissiezone (LEZ).
In samenwerking met softwarebedrijf LogisP heeft diz registratiekiosken ontwikkeld waar automobilisten een dagpas kunnen kopen voor toegang tot de Antwerpse LEZ zone.

Lees verder >
Lucas van den Kieboom

Begin maart hebben wij aan Lucas van den Kieboom zijn sponsorpakket uitgereikt. We zijn nog geen twee maanden verder en ondertussen heeft Lucas zich geplaatst voor de finale NK Turnen. Wij wensen Lucas hierbij veel succes en blijven hem volgen…

Lees verder >

Woondecoratie COCO maison volgt de interieurtrends op de voet en ontwikkelt op basis daarvan haar eigen collectie woondecoratie. Dit merk is een bekende speler in de woonbranche. De producten zijn via de eigen webshop te bestellen, maar ook ruim verkrijgbaar bij een groot aantal dealers. Om het volledige assortiment in-store bij de dealers aan te…

Lees verder >