SLA reparatieverzoek

  • Indien u een SLA overeenkomst heeft voor de informatiezuilen, dan kunt u via het formulier hieronder een reparatieverzoek indienen.

    Na het indienen van uw reparatieverzoek wordt er contact met u opgenomen voor de verdere afhandeling van uw verzoek.

    Bij spoed kunt het beste telefonisch contact opnemen met onze helpdesk + 31 (0)79 – 362 40 40 extensie 4.

  • (indien aanwezig; bijvoorbeeld KDIZ010719)
  • Hier kunt u een jpeg, gif, png of pdf uploaden. De maximale bestandsgrootte voor elk van de bestanden is 2Mb.
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, gif, png, pdf.
  • Bijvoorbeeld 'diz1422', 'wandmodel', buitenzuil', etc.
  • Deze code vindt u op de achterkant van de zuil.
  • Kosten

    Kosten worden bepaald door de SLA die u met ons heeft afgesloten. Zie de SLA overeenkomst voor details.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.