Referenties

De Self Service Checkout kiosk is vandaag officieel gepresenteerd op de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. De vele enthousiaste reacties van de bezoekers laten er geen twijfel over bestaan; dit is dé POS oplossing voor iedere locatie! Voor elke ondernemer, klein of groot, is het nu mogelijk een zelfbedieningskassa in te zetten. Jouw klanten kunnen winkelen en…

Lees verder >

Voor de meest gerenommeerde ontwikkelaar van elektronische beheersystemen voor wassalons bubblevision verzorgt diz de afrekenkiosken. Deze Belgische uitbater van wassalons heeft een self-service betaal- en beheersysteem ontwikkeld dat een enorme populariteit geniet. Dankzij dit online platform heeft elke wassalon altijd inzicht en overzicht. De publieksbestendige afrekenkiosken van diz sluiten hier naadloos bij aan.

Lees verder >

Het mediamuseum biedt de bezoekers een compleet nieuw en interactief programma. Bij de entree kun je gebruik maken van de door diz geleverde ticketzuil. Deze volledige self-service oplossing is voorzien van een touchscherm, een scanner, een betaal-terminal en een ticketprinter. Zo kunnen de bezoekers van dit museum eenvoudig toegangstickets bestellen en aanschaffen.

Lees verder >

Bij Het Leger des Heils in Den Haag is een opvallende aanmeldzuil geplaatst, samen met een van de vaste partners. Op het grote touchscherm kunnen bezoekers en pakketbezorgers zich eenvoudig en snel aanmelden. De juiste medewerker wordt automatisch op de hoogte gesteld. De aanmeldsoftware en de zuil zijn beiden geheel opgemaakt in de huisstijl van…

Lees verder >

Het 3D printbedrijf MX3D, bekend van de eerste metalen 3D-geprinte brug ter wereld in Amsterdam, maakt gebruik van de bedieningszuilen van diz. MX3D levert complete opstellingen waardoor hun klanten grootschalig metaal kunnen printen. Deze snel groeiende onderneming heeft onlangs een investering van 2,25 miljoen euro opgehaald voor verdere expansie.

Lees verder >

Bij Ot en Sien in Geldrop weten ze exact hoe omnichannel goed benut wordt. Een fraaie winkel, een online webshop en nu de tweede bestelzuil in de winkel waarop eenvoudig uit de complete online collectie besteld kan worden. diz is u graag van dienst met het optimaliseren van uw endless aisle (vrij vertaald ‘ het…

Lees verder >

Het museum maakt al meer dan 6 jaar gebruik van de producten van diz om hun collectie digitaal te presenteren. Naast infozuilen is ook een grote multi-touch tafel in gebruik. Onlangs zijn 5 extra zuilen geleverd om de zeer attractieve presentatie in verschillende tijdvakken aan te bieden. Uiteraard zijn ook de nieuwe zuilen in de…

Lees verder >

diz produceert ook met grote regelmaat custom oplossingen. Voor een van de vaste partners, specialist op het gebied van instant digital fotografie, is een public-proof camera setup ontworpen. Deze in hoogte verstelbare zuil is voorzien van een professionele camera, LED licht, een scanner en twee 10 inch all-in-one touchdisplays. Op deze wijze beschikt onze partner…

Lees verder >

Ook bij de Jaap Eden IJsbaan kun je onze ticketzuil vinden. Voor een van de vaste partners is een complete outdoor ticketzuil geplaatst waarop bezoekers van deze populaire ijsbaan zelf een toegangsticket kunnen aanschaffen. Uiteraard uitgevoerd in een design geheel in de stijl van deze bijzondere locatie. Deze ticketautomaat is onder andere voorzien van een…

Lees verder >

Voor een van onze vaste partners hebben we 24 fraaie self-service kiosken vervaardigd. Deze worden ingezet voor gebouwbeheer bij een van de grootste specialisten op dit gebied. Snel en eenvoudig een beschikbare flexwerkplek vinden is een fluitje van een cent op de kiosk. Ook het in realtime bekijken van de plattegrond, het vinden van collega’s…

Lees verder >

Deze maand zijn er weer 6 nieuwe hotels voorzien van de Wundermart oplossingen. Novotel Hamburg, Radisson Blu Dortmund, NH Eindhoven Conference Centre Koningshof, NH Dusseldorf City North, The Hotel Brussels en Hilton Grand Place Brussels beschikken nu ook over de self-service oplossing. De onbemande shop speelt in op de hedendaagse wensen en behoeften van gasten op…

Lees verder >

Voor een van de partners is een robuuste outdoor touchmonitor geplaatst in Ouwehands Dierenpark Rhenen. Deze interactieve opstelling is geplaatst bij een van de dierenverblijven en toont een datingspel.

Lees verder >

diz heeft de volledige digitale inrichting voor Hommerson Zaandam verzorgt, samen met een van de vaste partners. Dit casino is uiteraard in stijl ingericht. 4 etalageschermen met een hoge lichtopbrengst, zodat ook buiten de aandacht wordt getrokken. Diverse wandschermen met narrowcasting zorgen voor een professionele digital signage. Ook onze toiletschermen zijn vertegenwoordigd. En een groot…

Lees verder >

Onze diz1500 zuilen zijn geschikt voor vele toepassingen. Deze zuilen zijn voorzien van een professioneel all-in-one touchscherm, met ingebouwd besturingssysteem in een Windows- of Android variant. Een optionele RF-ID reader biedt nog meer mogelijkheden, denk aan een compacte aanmeldzuil waarop toegangspassen kunnen worden geregistreerd. Of een retailkiosk met klantenkaart. Voor elke locatie de juiste oplossing,…

Lees verder >

In de horeca is een bestelzuil momenteel razend populair! Ook de Italiaanse ijssalon Venice Giethoorn zag de voordelen van zo’n moderne oplossing. Na gedegen marktonderzoek en het zorgvuldig vergelijken van alle aanbieders kozen zij voor de bestelzuil van diz. Design, kwaliteit en prijs zijn daarbij doorslaggevend. En zo’n twee weken na de bestelling van de…

Lees verder >

Een bezoek aan de prachtige nieuwe locatie van Oribi in Oisterwijk is in meerdere opzichten overweldigend. Het hypermoderne pand is duurzaam ingericht met een industriële uitstraling. Bij binnenkomst wordt de bezoeker ontvangen door twee digitale receptiezuilen met daarop een applicatie die door Oribi vervaardigd is. Een warm digitaal welkom met behulp van duidelijke software, dat…

Lees verder >

Al vele jaren verzorgd diz de klantschermen voor Centric Burgerzaken. Deze zijn verkrijgbaar in diverse gebruiksvriendelijke uitvoeringen. Ook de Gemeente Hoorn is voorzien van deze klantschermen. Burgers die aan de balie komen zijn blij verrast met de klantschermen van Centric Burgerzaken. Onderzoek heeft aangetoond dat het belangrijk is dat zij aan de balie betrokken worden…

Lees verder >

Het installatieteam van diz heeft een distri-zuil snel en vakkundig op de juiste locatie geplaatst bij Agrifirm. Deze outdoorzuil is bereikbaar vanuit de vrachtwagencabine, zodat de chauffeurs in no-time zijn aangemeld. Onze installateurs zijn volledig toegerust voor dergelijke plaatsingen.

Lees verder >

Voor een van de vaste partners is een aanmeld- en registratiezuil geplaatst bij Rudius Vastgoed in Arnhem. Op deze fraaie zuil kan elke bezoeker zich zelf aanmelden, wel zo veilig en efficiënt! Voor elk bezoekersmanagementsysteem is er een passende oplossing beschikbaar. En u voldoet zo ook aan de aanwezigheidsregistratie eisen.

Lees verder >

Via een van onze partners is er een opvallende bestelzuil geplaatst in een van de winkels van Appeltje-Eitje. In deze automatiekketen vind u dagverse producten, rechtstreeks van de boerderij. Op de bestelzuil kan de klant zelf de gewenste artikelen bestellen, afrekenen en vervolgens wordt de vending-wall aangestuurd zodat de klant de producten direct kan meenemen!…

Lees verder >

De heropening van de horeca stuwt de vraag naar onze easy-order kiosken. Samen met partners worden deze gebruiksvriendelijke bestelzuilen voorzien van uw bestelmenu. Maar hoe werkt zo’n bestelzuil eigenlijk? In het kort komt het neer op dit bestelproces: Uw klant maakt zelf een keuze uit uw producten op het grote touchscherm, aangevuld met de nodige…

Lees verder >