Aanmelden op de receptiekiosk bij Epcor

EPCOR is een 100% dochteronderneming van AF KLM, gespecialiseerd in het reviseren en repareren van vliegtuigcomponenten. Om het balie personeel te ontlasten, heeft diz een receptiekiosk geplaatst. De bezoekers kunnen zich aanmelden op deze self-service kiosk. De kiosk beschikt over een touchmonitor, een camera en een geïntegreerde printer.

Bij het design van deze receptiekiosk is rekening gehouden met de hoogte van de balie. Het baliepersoneel houdt zo goed zicht op de entree.

De digitale receptiekiosk dient als ondersteuning van de bemande receptie. Elke bezoeker meldt zich aan bij de kiosk. De bezoeker krijgt de keuze of hij een afspraak, geen afspraak heeft of iets komt bezorgen. Wanneer hij/zij een afspraak heeft wordt de desbetreffende medewerker automatisch hiervan op de hoogte gesteld en wordt de bezoeker opgehaald. Als de bezoeker geen afspraak heeft dan handelt de receptie het verder af. Wanneer de bezoeker iets komt bezorgen dan wordt het magazijn ingelicht.

Na deze keuzes wordt de bezoeker gevraagd zich te registreren. Als de bezoeker eerder is geweest zal het systeem hem herkennen waardoor de registratie automatisch is gedaan. Elke bezoeker krijgt vervolgens een geprinte batch op naam. Na het bezoek meldt de bezoeker zich wederom aan de kiosk af.

Voor een efficiënte receptiekiosk passend bij uw situatie bent u bij diz aan het juiste adres!