Nieuws

Ook Kris De Leeneer, logistiek specialist uit Lokeren (BE) maakt gebruik van een aanmeldzuil van diz. De opvallende outdoor zuil staat bij het nieuwe distributiecentrum, zo kunnen chauffeurs zich zelf snel en eenvoudig aanmelden. Deze via een van onze partners geleverde zuil is onder andere voorzien van een high-bright touchmonitor, camera’s en een ticketprinter.

Lees verder >

De organisatie Justdiggit zet zich in voor landschapsherstel; de aarde afkoelen door Afrika te vergroenen. Bij deze campagnes is een donatiezuil een perfect instrument. Het model dat is ingezet voor de campagne in Utrecht beschikt over een groot beeldscherm in combinatie met een camera en een betaalterminal. Hierdoor wordt een interactief element toegevoegd en kun…

Lees verder >
digitale receptie

We mochten een mooie digitale receptie leveren via een van onze vaste partners bij Tolsma-Grisnich in Emmeloord. De receptie was plots onbemand, en men was benieuwd naar een digitale oplossing. Nu kunnen bezoekers zich registreren op een prachtige terminal waarna de contactpersoon automatisch op de hoogte wordt gebracht dat de bezoeker is gearriveerd. Bezoekers kunnen…

Lees verder >

Voor een van onze vaste partners, gespecialiseerd in bezoekersregistratiesystemen, mochten we weer een compacte baliezuil plaatsen. Zo beschikt ook Cost Engineering nu over een digitale receptie. Wat is een digitale receptie? Een warm welkom voor alle gasten met digitale bezoekersregistratie. Of het nu medewerkers, bezoekers, cursisten of leveranciers zijn, een digitale receptie zorgt altijd voor…

Lees verder >

Nationaal Ereveld Loenen is de laatste rustplaats van bijna 4.000 Nederlandse oorlogsslachtoffers;militairen en burgers. Op 4 mei heeft Minister van defensie, Kajsa Ollongren, de slachtoffers herdacht samen met vele genodigden en geïnteresseerden. Op deze begraafplaats is de grafwijzerzuil van diz een digitaal hulpmiddel voor bezoekers. Men kan via het touchscherm eenvoudig de locatie van het…

Lees verder >
Bestelzuil Gruppocorso

Winkelinrichter Gruppo Corso uit Breukelen maakt gebruik van bestelzuilen van diz. Zo kunnen bezoekers van de 10.000 m2 showroom eenvoudig de gewenste producten bestellen en afrekenen. Ook is er een zuil geleverd met een groter 32 inch touchscherm, waarop klanten het hele assortiment tot in detail kunnen bekijken.

Lees verder >

In samenwerking met een van onze vaste partners, gespecialiseerd in modulaire afsprakensystemen, hebben we een designzuil geleverd aan de gemeente Keerbergen. Burgers kunnen eenvoudig (online) een afspraak of reservering maken en zich bij aankomst aanmelden op de afsprakenzuil. Met dit afsprakensysteem ontzorgen we veel Nederlandse en Belgische gemeenten voor wat betreft de klantgeleiding op locatie.…

Lees verder >

De Brugse musea biedt kunst en erfgoed van wereldklasse op 13 historische locaties in en rond Brugge. De toegang verkrijg je via een ticketautomaat van diz, specialist in selfservice ticketoplossingen. Op een in het oog springende rode ticketzuil kan de bezoeker zelf een toegangsticket aanschaffen. diz biedt een elegant design in een robuuste constructie, voor…

Lees verder >

Voor een van onze partners leveren we de social media kiosk, deze kiosk is voorzien van een 43 inch formaat touchscherm. Op dit grote touchscherm wordt de social media van de klant verzameld en getoond. Content van diverse online platforms zoals Facebook, Youtube, Vimeo, Instagram, LinkedIn, Twitter, gebaseerd op locatie, doelgroep of evenement, zie je…

Lees verder >

Bij de entree van deze grote concert- en evenementenzaal heeft diz voor een van de vaste partners een aantal ticketkiosken geïntegreerd in de lattenwand. Deze ticketkiosken zijn volledige selfservice opstellingen, waarop de bezoekers zelf hun toegangsticket kunnen aanschaffen. Het digitale keuze menu leidt de bezoeker in meerdere talen door de mogelijkheden.

Lees verder >

Al sinds 2008 verzorgt diz robuuste vandalismebestendige gevangeniszuilen. In het cellencomplex van de politie Spijkenisse zijn 12 maatwerk RVS intercom oplossingen geplaatst. Deze zijn voorzien van een digitaal klokpaneel en diverse RVS drukknoppen, voor het bedienen van de verlichting en de intercom. diz is dé specialist in digitale publieksbestendige producten, neem contact op voor een…

Lees verder >

De KBC Bank uit Borsbeek (BE) maakt gebruik van een moderne wandzuil met ingebouwd touchscherm en e-ID reader, zodat klanten zich digitaal kunnen identificeren en aanmelden.

Lees verder >

Via een van onze vaste partners mochten we een fraaie aanmeldzuil leveren aan Arriva personenvervoer in Meppel. Op dit selfservice aanmeldscherm kunnen bezoekers zich snel en gemakkelijk aanmelden. Deze zuil beschikt ook over een ingebouwde microfoon en speakerset, zodat er zelfs een VOIP verbinding gemaakt kan worden met een medewerker.

Lees verder >

De NS heeft eind vorige maand een videohulpservice gelanceerd in Alkmaar. Via de publieksbestendige NS videohulpzuil van diz kunnen reizigers direct contact krijgen met een NS medewerker. Op deze wijze hebben reizigers altijd de mogelijkheid om persoonlijke hulp te krijgen op de stations. Bij een hulpvraag kun je via het touchscherm snel en eenvoudig communiceren.…

Lees verder >

In 2012 hebben we een tiental informatie- en verkoopzuilen geplaatst bij de gemeente Haarlem. Deze zuilen bieden diensten aan zoals het aanschaffen van uittreksels en het aanvragen van vergunningen. De zuilen zijn bedoeld om de dienstverlening van de gemeente te verbeteren en het voor de burgers gemakkelijker te maken om toegang te krijgen tot deze…

Lees verder >

Bikeshop Breezand maakt ook gebruik van een bestelzuil van diz. Deze Zeeuwse fietsverhuurder biedt zo een perfecte oplossing voor klanten die snel een fiets willen huren.

Lees verder >

Onze bestelkiosken kom je overal tegen. Voor onze vaste partner, gespecialiseerd in attractiefotografie, mochten we weer 75 opvallende producten produceren, variërend van diverse bestelkiosken tot fotokiosken. Door een global partnership zijn deze in gebruik genomen in Surfers Paradise – Australië, San Antonio Texas – United States, Grand Prairie Texas – United States en Branson Missouri…

Lees verder >

Voor onze vaste partner mochten we weer een flink aantal bibliotheken voorzien van zelfbedieningszuilen. Vanaf begin dit jaar zijn 120 selfcheck opstellingen gemaakt, die het visitekaartje vormen van de bibliotheek. Voor deze partner produceren we drie verschillende modellen, zodat elke bibliotheek over een passende oplossing beschikt.

Lees verder >

Voor onze klant Phoenix Contact hebben we een maatwerk vergadertafel ontworpen en geproduceerd. Deze opvallende grote tafel is voorzien van een in kijkhoek instelbaar 55 inch touchdisplay. Dit touchdisplay is voorzien van objectherkenning. Op deze wijze kunnen de producten van deze klant perfect gepresenteerd en gedemonstreerd worden.

Lees verder >

Op 29 & 30 maart kun je ons bezoeken op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs te Utrecht. Op stand 61 presenteren we de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale retail toepassingen. Bestelzuilen, groot formaat easy-order kiosken, donatiezuilen, displays en endless aisles. Alle laatste trends voor professionals. Bestel nu gratis jouw toegangskaarten!

Lees verder >

Voor een van onze vaste partners hebben we 50 zuilen uitgeleverd, bestaande uit een mix van staande- en wandmodellen. Deze zuilen zijn onmisbaar binnen de zorgsector waar betrouwbare patiëntidentificatie cruciaal is. Ook het Sana Klinikum, in Offenbach Duitsland, maakt nu gebruik van deze innovatieve producten.

Lees verder >