Referenties

Ook M2 tandartsen maakt gebruik van de aanmeldzuilen van diz. Via een van onze gespecialiseerde partners zijn weer 2 aanmeldschermen geleverd aan praktijken in Voorburg en Oegstgeest. Ook een aanmeldscherm in uw praktijk? Neem contact op voor de mogelijkheden.

Lees verder >

Wij zijn trots op onze partner die weer een aantal prachtige hotels heeft voorzien van 24/7 grab-and-go shops: Steeds meer hoteleigenaren in steeds meer steden in Europa willen een onbemande winkel met self-service bestelkiosk. Het bestellen van een grab-and-go shop voor je hotel is binnen enkele weken geregeld. Het plaatsen van de self-service bestelkiosk, de…

Lees verder >

Het Pluimvee Museum in Braneveld heeft onlangs 2 grote 65 inch multitouch tafels in gebruik genomen. Zo kunnen de bezoekers van dit fraaie museum op een innovatieve manier digitale content bekijken.

Lees verder >

In samenwerking met een van onze partners zijn er 9 opvallende indoor intercomzuilen geplaatst op Schiphol. Er volgen binnenkort nog 8 outdoor intercomzuilen. Deze intercomzuilen worden ingezet op diverse locaties in de luchthaven, hierop kan snel en adequaat hulp worden gevraagd. Deze zuilen zijn geheel aangepast voor gebruik door mensen met een beperking. Zo zijn…

Lees verder >

De algemene begraafplaats in Heemstede maakt al sinds 2008 gebruikt van een diz outdoor wayfinding wandzuil. Op dit digitale infopunt kunnen bezoekers zo eenvoudig de locatie van het graf van een dierbare opzoeken. Na 15 jaar veelvuldig gebruik is besloten om deze outdoor wandzuil te vervangen voor een nieuw exemplaar. Uiteraard is het dan mogelijk…

Lees verder >

Via een van de partners hebben we 2 opvallende expo zuilen geplaatst op de stand van De Dessert Meesters in de Rai te Amsterdam. Tijdens de PMLA beurs wordt zo op een innovatieve wijze digitale content aangeboden aan de bezoekers.

Lees verder >

Samen met een van de vaste partners is diz momenteel bezig met het installeren van 50 nieuwe aanmeldzuilen in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in ‘s-Hertogenbosch. In de centrale hal worden opvallende gele aanmeldzuilen geplaatst, waarop patiënten zich bij binnenkomst kunnen registreren. Ook op elke poli installeren we aanmeldzuilen, waarop de patiënt zich kan aanmelden door…

Lees verder >

Ook Kris De Leeneer, logistiek specialist uit Lokeren (BE) maakt gebruik van een aanmeldzuil van diz. De opvallende outdoor zuil staat bij het nieuwe distributiecentrum, zo kunnen chauffeurs zich zelf snel en eenvoudig aanmelden. Deze via een van onze partners geleverde zuil is onder andere voorzien van een high-bright touchmonitor, camera’s en een ticketprinter.

Lees verder >

De organisatie Justdiggit zet zich in voor landschapsherstel; de aarde afkoelen door Afrika te vergroenen. Bij deze campagnes is een donatiezuil een perfect instrument. Het model dat is ingezet voor de campagne in Utrecht beschikt over een groot beeldscherm in combinatie met een camera en een betaalterminal. Hierdoor wordt een interactief element toegevoegd en kun…

Lees verder >
digitale receptie

We mochten een mooie digitale receptie leveren via een van onze vaste partners bij Tolsma-Grisnich in Emmeloord. De receptie was plots onbemand, en men was benieuwd naar een digitale oplossing. Nu kunnen bezoekers zich registreren op een prachtige terminal waarna de contactpersoon automatisch op de hoogte wordt gebracht dat de bezoeker is gearriveerd. Bezoekers kunnen…

Lees verder >

Voor een van onze vaste partners, gespecialiseerd in bezoekersregistratiesystemen, mochten we weer een compacte baliezuil plaatsen. Zo beschikt ook Cost Engineering nu over een digitale receptie. Wat is een digitale receptie? Een warm welkom voor alle gasten met digitale bezoekersregistratie. Of het nu medewerkers, bezoekers, cursisten of leveranciers zijn, een digitale receptie zorgt altijd voor…

Lees verder >

Nationaal Ereveld Loenen is de laatste rustplaats van bijna 4.000 Nederlandse oorlogsslachtoffers;militairen en burgers. Op 4 mei heeft Minister van defensie, Kajsa Ollongren, de slachtoffers herdacht samen met vele genodigden en geïnteresseerden. Op deze begraafplaats is de grafwijzerzuil van diz een digitaal hulpmiddel voor bezoekers. Men kan via het touchscherm eenvoudig de locatie van het…

Lees verder >
Bestelzuil Gruppocorso

Winkelinrichter Gruppo Corso uit Breukelen maakt gebruik van bestelzuilen van diz. Zo kunnen bezoekers van de 10.000 m2 showroom eenvoudig de gewenste producten bestellen en afrekenen. Ook is er een zuil geleverd met een groter 32 inch touchscherm, waarop klanten het hele assortiment tot in detail kunnen bekijken.

Lees verder >

In samenwerking met een van onze vaste partners, gespecialiseerd in modulaire afsprakensystemen, hebben we een designzuil geleverd aan de gemeente Keerbergen. Burgers kunnen eenvoudig (online) een afspraak of reservering maken en zich bij aankomst aanmelden op de afsprakenzuil. Met dit afsprakensysteem ontzorgen we veel Nederlandse en Belgische gemeenten voor wat betreft de klantgeleiding op locatie.…

Lees verder >

De Brugse musea biedt kunst en erfgoed van wereldklasse op 13 historische locaties in en rond Brugge. De toegang verkrijg je via een ticketautomaat van diz, specialist in selfservice ticketoplossingen. Op een in het oog springende rode ticketzuil kan de bezoeker zelf een toegangsticket aanschaffen. diz biedt een elegant design in een robuuste constructie, voor…

Lees verder >

Voor een van onze partners leveren we de social media kiosk, deze kiosk is voorzien van een 43 inch formaat touchscherm. Op dit grote touchscherm wordt de social media van de klant verzameld en getoond. Content van diverse online platforms zoals Facebook, Youtube, Vimeo, Instagram, LinkedIn, Twitter, gebaseerd op locatie, doelgroep of evenement, zie je…

Lees verder >

Bij de entree van deze grote concert- en evenementenzaal heeft diz voor een van de vaste partners een aantal ticketkiosken geïntegreerd in de lattenwand. Deze ticketkiosken zijn volledige selfservice opstellingen, waarop de bezoekers zelf hun toegangsticket kunnen aanschaffen. Het digitale keuze menu leidt de bezoeker in meerdere talen door de mogelijkheden.

Lees verder >

Al sinds 2008 verzorgt diz robuuste vandalismebestendige gevangeniszuilen. In het cellencomplex van de politie Spijkenisse zijn 12 maatwerk RVS intercom oplossingen geplaatst. Deze zijn voorzien van een digitaal klokpaneel en diverse RVS drukknoppen, voor het bedienen van de verlichting en de intercom. diz is dé specialist in digitale publieksbestendige producten, neem contact op voor een…

Lees verder >

De KBC Bank uit Borsbeek (BE) maakt gebruik van een moderne wandzuil met ingebouwd touchscherm en e-ID reader, zodat klanten zich digitaal kunnen identificeren en aanmelden.

Lees verder >

Via een van onze vaste partners mochten we een fraaie aanmeldzuil leveren aan Arriva personenvervoer in Meppel. Op dit selfservice aanmeldscherm kunnen bezoekers zich snel en gemakkelijk aanmelden. Deze zuil beschikt ook over een ingebouwde microfoon en speakerset, zodat er zelfs een VOIP verbinding gemaakt kan worden met een medewerker.

Lees verder >

De NS heeft eind vorige maand een videohulpservice gelanceerd in Alkmaar. Via de publieksbestendige NS videohulpzuil van diz kunnen reizigers direct contact krijgen met een NS medewerker. Op deze wijze hebben reizigers altijd de mogelijkheid om persoonlijke hulp te krijgen op de stations. Bij een hulpvraag kun je via het touchscherm snel en eenvoudig communiceren.…

Lees verder >