Referenties

Voor de kledingstore EDDY´s heeft diz diverse fraaie wanddisplays met scanner voorzien. Op deze wijze kunnen klanten zelf kleding scannen en checken of er andere maten of kleuren online te bestellen zijn. EDDY’S, dé multi brandstore voor kleding voor dames, heren en kinderen in het centrum van Eindhoven!

Lees verder >

Het bekende winkelbedrijf HEMA voert diverse visuele wijzigingen door in de formule. Bij dit nieuwe concept hoort ook een nieuwe kioskopstelling met dito uitstraling. De door diz geproduceerde fotokiosken zijn weer helemaal up-to-date. Uitgerust met nieuwe programmatuur en in een frisse blauwe kleurstelling. De foto’s worden direct afgedrukt. Print vanaf telefoon, USB stick of SD…

Lees verder >

Met onze check-in zuilen kunnen uw gasten snel en eenvoudig zelf inchecken. Op deze wijze hebben uw receptiemedewerkers veel meer tijd voor andere werkzaamheden. Uw gasten hoeven niet in de rij te staan, en doorlopen zelf het incheck-proces. Met recht een self-service oplossing! Onze softwarepartner zorgt voor integratie met bijvoorbeeld: Pas printer Slagboom (kentekenherkenning) Betaal-terminal…

Lees verder >

Om de wachtrijen te verkorten heeft zwembad Lago Waterperels ticketzuilen ingezet. Deze door diz vervaardigde ticketkiosken zijn een perfect voorbeeld van complete branding in de huisstijl van de eindklant. De kiosken zijn gepoedercoated in de accentkleur en vervolgens zijn de volledige fronten bestickerd in het gewenste design. Deze self-service oplossingen zijn voorzien van een betaal-terminal…

Lees verder >

Ook het Juliana Kinderziekenhuis maakt gebruik van de aanmeldzuilen van diz. Bij de hoofdingang van het Haga Ziekenhuis kun je je als patiënt aanmelden met een ID-bewijs. Zodra je bij de polikliniek van het Juliana Kinderziekenhuis bent aangekomen, dan moet je je nog een keer digitaal melden. Je ontvangt dan een bon uit de aanmeldzuil…

Lees verder >

diz heeft diverse aanmeldzuilen geleverd aan het Radboud UMC. Deze beproefde self-service kiosken zijn voorzien van een opvallende bestickering. De patiënt kan zich snel en eenvoudig aanmelden bij binnenkomst.

Lees verder >
Bagage incheck voor BagPoint

Bagpoint zorgt voor het transport van uw bagage op een zeer innovatieve wijze. Om deze dienst snel en gemakkelijk aan te kunnen bieden heeft diz samen met Bagpoint Bagage-kiosks ontwikkeld en geleverd. Deze modern vormgegeven digitale kiosk is voorzien van een compacte 15 inch PCAP touchmonitor, een ID-scanner, een kofferlabel-printer en een weegschaal. Fraai is…

Lees verder >

Het Imelda Ziekenhuis in Bonheiden (België) heeft een compleet vernieuwde inkomhal. diz heeft een vijftal moderne diz1122L zuilen geleverd aan dit ziekenhuis. Met behulp van de geïntegreerde e-ID reader en bonprinter dragen deze interactieve kiosken straks hun steentje bij aan de digitale patiëntenadministratie. De nieuwe hal heeft een up-to-date look, bij de nieuwe inrichting is…

Lees verder >

Voor La Place to go heeft diz fraaie self-service oplossingen vervaardigd. Op deze bestelzuilen kunnen klanten zelf de gewenste producten scannen en afrekenen. Een slimme tijd- en kostenbesparende zet van de bekende keten van eetgelegenheden van eigenaar Jumbo.

Lees verder >

Tijdens de komende editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam heeft diz diverse webshopzuilen en interactieve zuilen ingezet in samenwerking met Tennis Direct. Met een ludieke prijsvraag zijn er mooie prijzen te winnen. Ook de webshop van Tennis Direct is uiteraard te bezoeken, zodat de bezoekers ook alle online mogelijkheden kunnen benutten.

Lees verder >

Leaseplan maakt gebruik van onze diz1132 zuilen voor het aanbieden van de gebruikte auto’s via CarNext. Met behulp van deze fraaie designzuilen kan de klant snel en eenvoudig het complete assortiment bekijken in elke vestiging.

Lees verder >

Voor een van de partners heeft diz een opvallende outdoor zuil geplaatst naast de ingang van KeyGene. Deze fraaie blikvanger is uiteraard weerbestendig en is uitgevoerd in de opvallende blauwe huisstijl-kleur van de klant. Onze outdoor zuilen worden ontwikkeld volgens een beproefd concept. Het resultaat is een volwaardige buitenzuil, publieksbestendig en voorzien van een display…

Lees verder >
diz1142 max P, Cardoen

Via een van onze vaste Belgische partners zijn zestien grote diz1142 Max touch-totems besteld en uitgeleverd. Deze worden ingezet als opvallende voorraad-kiosk in de vestigingen van Cardoen. Sinds de oprichting in 1949 is Cardoen Autosupermarkten in België uitgegroeid tot een gevestigde waarde. De beschikbare voorraad auto’s is enorm en wordt overzichtelijk getoond op deze touch-totems.

Lees verder >
Poortinstructie in het BP Trainingscenter

BP Nederland heeft meer dan 40 diz zuilen in gebruik om bezoekers snel en efficiënt een veiligheidsinstructie te laten doorlopen. Het model diz1510 is daar bij uitstek geschikt voor. Een interactieve poortinstructie is een perfect communicatiemiddel en combineert training, toetsing en registratie in een programma.

Lees verder >

De nieuwe smart payment systems van Wundermart zijn inmiddels op diverse locaties in gebruik. Deze modulaire betaalkiosk is ontwikkeld en vervaardigd door diz, op basis van de wensen en eisen van Wundermart. Alle benodigde componenten zijn functioneel geïntegreerd. Het smart payment system is uitgevoerd in een balie- of staande versie. Op deze wijze is er…

Lees verder >

Het Amphia ziekenhuis in Breda heeft 30 diz aanmeldzuilen in gebruik genomen. Deze zuilen staan bij de ingangen van de poliklinieken en zijn voorzien van een 22 inch privacy-touchmonitor en een scanner. Op het front van de zuilen is conform de huisstijl van het ziekenhuis een logo aangebracht. Met een doordacht invoerproces en een pilot…

Lees verder >

De diz 322 is perfect inzetbaar in uw restaurant, snackbar, fast-food winkel of retail-locatie. Deze budget-vriendelijke en moderne bestelzuilen kunnen zorgen voor een significant hogere bestelwaarde. De gemiddelde orderwaarde op digitale bestelzuilen ligt bij McDonald’s in Nederland anderhalf tot twee keer hoger dan bij een reguliere kassa! Bespaar op personeelskosten en zorg daarbij voor tevreden…

Lees verder >
Ticketzuilen Euroscoop-Pathé Amsterdam

diz heeft 10 ticketzuilen en 2 compacte zuilen geleverd aan de nieuwe bioscoop in Amsterdam Noord. Deze vestiging beschikt over 12 zalen en 2500 stoelen. Met ticketzuilen kunnen de bezoekers zelf een bioscoopticket aanschaffen. Deze self-service kiosken zijn uitgevoerd met een 32 inch edge-to-edge touchscherm, een verlichte signing, een PIN-terminal, een bonprinter en een scanner.…

Lees verder >

Voor het Forum Groningen heeft diz diverse interactieve producten vervaardigd. Dit opvallende nieuwe gebouw, dat met zijn scherpe lijnen als een moderne monolith afsteekt tegen de historische binnenstad, is 45 meter hoog en telt tien verdiepingen. Op de mega-grote narrowcasting zuilen is de getoonde content van ver zichtbaar. Deze zuilen zijn uitgevoerd met aan elke…

Lees verder >
Ticketzuilen in museum Naturalis

Voor een van de vaste partners heeft diz ticketzuilen gemaakt en geplaatst in museum Naturalis te Leiden. Het Naturalis Biodiversity Center is een onderzoekscentrum en een natuurhistorisch museum. Op 31 augustus 2019 is het nieuwe gebouw geopend voor publiek. De fraaie nieuwbouw biedt plaats aan een zeer uitgebreide collectie. Een van de bekendste publiekstrekkers is…

Lees verder >

Voor een van de partners, specialisten op het gebied van selfservice & hospitality, heeft diz aanmeldzuilen geplaatst in het LUMC. Daar zijn er deze week nog een aantal aan toegevoegd. Op deze wijze kunnen patiënten van het LUMC zich snel, veilig en efficiënt aanmelden bij een bezoek aan dit ziekenhuis. Hoe werkt dit aanmelden nu…

Lees verder >