Projecten

Sommige locaties vragen om een doordachte maatwerkoplossing. Grondstoffenbank Agriport is zo’n locatie. De specialisten van diz hebben voor deze klant een custom oplossing vervaardigd, exact passend bij de omstandigheden op locatie. Deze onbemande weegkiosk is voorzien van een 3,5 meter hoge stofsnorkel met gecombineerde luchtinlaat en -uitlaat. In combinatie met de beproefde constructie en de…

Lees verder >

Naast de vele standaard producten is diz erg sterk in specials. Voor diverse sectoren verzorgt diz gespecialiseerde behuizingen die moeten voldoen aan de strengste eisen. In het politiehuis in Brugge worden in het cellencomplex diz maatwerk producten gebruikt. Deze RVS wandkiosken zijn zeer robuust en zijn speciaal ontworpen voor toepassing in cellen en gevangenissen. Het…

Lees verder >
showroom diz, Platinastraat 42 Zoetermeer

Na een volledige verbouwing is onze showroom weer helemaal up-to-date. Een nieuwe omgeving waar wij u uitstekend van dienst kunnen zijn. Laat u inspireren en adviseren in onze showroom en fabriek in Zoetermeer. Maak snel een afspraak via + 31 (0)79 – 362 40 40 of per e-mail via info@diz.nl De nieuwste technieken, de laatste…

Lees verder >
HSBIB bibliotheek Oosterschelde

Voor een van de partners maakt diz complete self-check zuilen voor bibliotheken. Deze partner is als specialist op het gebied van zelfbedieningsapparatuur een bekende speler in deze branche en levert de self-check zuil met geïntegreerde betaalfunctie aan bibliotheken in Nederland en België. Met deze moderne en ergonomische units kunnen de bibliotheken weer jarenlang ongestoord uitlenen.…

Lees verder >

Voor een van de vaste partners heeft diz een custom zuil ontwikkeld met een 22 inch touchmonitor, een stereo speakerset en een microfoon. Bijzonder is het zeer fraaie rood Amerikaans eiken front van deze zuil. Deze blikvanger past zo perfect bij de uitstraling van de eindklant. Ook een maatwerkoplossing met afwijkend materiaal? Neem contact op…

Lees verder >

Johma is de bekendste en grootste saladebereider van Nederland. Al sinds 1968 komen de lekkerste koelverse salades uit de keuken van Johma. Voor een gestroomlijnde distributie en productie maakt Johma gebruik van de producten van diz. Er is een distri-zuil geleverd inclusief aanrijdbeveiliging en fundatie. Deze weerbestendige outdoor oplossing is bedienbaar vanuit een vrachtwagen en…

Lees verder >

Bij de ingang van de Python in de Efteling zijn toegangszuilen met draaihek en scanner geïnstalleerd. Samen met een softwarepartner, specialist in toegangscontrole, heeft diz dit project uitgevoerd. Bij de ingang van de Python scannen bezoekers zelf hun papieren kaartje of hun telefoon. Daarna mogen ze meteen doorlopen richting de attractie, waar ze niet lang…

Lees verder >

De bekende Rotterdamse dierentuin gebruikt ticketkiosken van diz. Via deze self-service kiosken kunnen snel en eenvoudig tickets worden aangeschaft. Lange wachtrijen aan de kassa’s worden hiermee vermeden. Een softwarepartner, specialist in ticketing-oplossingen in pretparken en dierentuinen, heeft de complete toegangscontrole, waar ook de ticketkiosken onderdeel van zijn, geïmplementeerd. Kies ook voor de combinatie van de…

Lees verder >
ticketzuilen Plopsaland

Het bekende themapark Plopsaland in België maakt gebruik van de ticketautomaten van diz. Deze publieksbestendige outdoor kiosken staan bij de entree en zorgen voor het ontlasten van de kassamedewerkers en een snelle toegang voor de bezoekers. diz levert dergelijke ticketzuilen via een van de softwarepartners, die de complete toegangscontrole verzorgt in vele pretparken.

Lees verder >

Lago kortijk Weide is een begrip in België. Bij Lago vind je een subtropisch zwemparadijs, en welness centre, een waterspeeltuin en de langste wildwaterbaan van de Benelux! Samen met een vaste softwarepartner, gespecialiseerd in toegangscontrole, heeft diz een aantal ticketkiosken geleverd in Kortrijk.

Lees verder >
Phoenix Contact, custom multitouch-table

Phoenix Contact is een wereldwijd actieve onderneming en marktleider in de aansluit- en automatiseringstechniek. De ondernemingswaarden van Phoenix Contact zijn gericht op innovatie en een vooraanstaande technologische positie. Als deze onderneming dan op zoek is naar een passende digitale oplossing voor in de showroom te Zevenaar, dan trekt diz alle registers open! Na een bezoek…

Lees verder >

In samenwerking met een van de vaste softwarepartners heeft diz de toegangskiosken verzorgt voor Omya, een van de grootste producenten van mineralen ter wereld. Omya maakte al gebruik van andere toegangszuilen, maar die bevielen niet meer. diz heeft met het beproefde concept, dat op vele locaties in gebruik is een stabiele weerbestendige oplossing in het…

Lees verder >

Samen met een van de partners, specialisten in toegangscontrole, heeft diz een public-proof betaalautomaat geleverd aan recreatiedomein Zilvermeer in België. Op deze ticketkiosk met touchmonitor en betaal-automaat kunnen de bezoekers een dagticket aanschaffen. Met recht een self-service toepassing!

Lees verder >
Heerema time terminal kiosk

Voor de Heerema Fabrication Group heeft diz een 10-tal Time Terminal Kiosken geproduceerd, met als doel absence registratie. De Time Terminal Kiosken zijn op meerdere internationale locaties geïnstalleerd. Dit project hebben wij uitgevoerd in opdracht van de firma Nsecure. De Heerema Fabrication Group was op zoek naar Time Terminal Kiosken, geschikt voor wandmontage in een…

Lees verder >
BP Europoort, musterpoints

In opdracht van Nsecure, specialist in Safety en Security, heeft diz een 20-tal Musterpoints ontwikkeld en gefabriceerd voor de BP raffinaderij Europoort. De vraag vanuit BP was een herkenbare Musterpoint te ontwikkelen voor binnen- en buitengebruik met daarin verwerkt specifieke hardware waaronder een kaartlezer, signaalverlichting, backup-accu’s en diverse schakelkasten. De buitenvariant is vervaardigd uit RVS…

Lees verder >
Outdoor selfservice kiosk Van Gogh Museum

Steeds meer winkels, musea en attractieparken werken met een digitaal kassasysteem. Ook het Van Gogh Museum verkoopt haar kaartjes nu door middel van een selfservice kiosk van diz. Deze fraaie kiosk is buiten geplaatst, zodat de bezoekers bij aankomst direct een entreebewijs kunnen aanschaffen. Bezoekers hebben zo sneller toegang tot het museum, de wachtrij voor…

Lees verder >
KWF, "Selfie van je toekomst"

Digitale attractie ‘Selfie van je toekomst’ Het interactieve museum CORPUS ‘Reis door de Mens’ heeft meerdere innovatieve diz-producten in gebruik. CORPUS biedt ook een podium voor goede doelen die zich inzetten voor de gezondheid en het welzijn van de mens. Het KWF is een van deze partners, en hiervoor is het concept ‘Selfie van je…

Lees verder >
Evides demiwater vulpunt bedieningszuil

De eerste bedieningszuil voor Evides industriewater heeft diz in opdracht van EyeQube geplaatst bij Evides in Dordrecht. Met deze bedieningszuil kan men op een laagdrempelige manier gedemineraliseerd water laden, vergelijkbaar met een drive-in. De chauffeur koppelt zijn vrachtauto middels een slang aan de waterleiding waarvan het koppelstuk in de zuil verwerkt zit.

Lees verder >
Interactieve ontvangstruimte van Hogeschool Rotterdam

Op donderdag 27 januari 2011 opende Hogeschool Rotterdam de deuren van het Visitor Centre op de locatie Museumpark. Dit Visitor Centre, dat als interactieve ontvangstruimte wordt gebruikt door zowel studenten als relaties, moet een digitale prikkeling afgeven waar de Hogeschool Rotterdam voor staat en wat zij betekent voor de regio. diz werd, samen met enkele…

Lees verder >
Incheckzuilen, Flora Holland

Om de internationale handel in bloemen en planten in goede banen te leiden maakt Flora Holland gebruik van distrizuilen op de locaties Naaldwijk, Aalsmeer, Honselersdijk. Er zijn distrizuilen met een hoog geplaatst touchscreen, een laag geplaatst touchscreen en een dubbele versie met beide touchscreens. Op deze wijze kan een chauffeur vanuit een vrachtwagen en vanuit…

Lees verder >
RET servicezuilen, Rotterdam

De servicezuilen van de RET bieden reizigers reisinformatie en klantenservice en zijn daarom een aanvulling op de bestaande servicepunten. Een zuil is door reizigers zelf te bedienen en geeft hen actuele reisinformatie voor, tijdens en na de reis. Naast informatie via het scherm is het ook mogelijk om via de servicezuil een vraag te stellen…

Lees verder >