Wat doen wij?

diz adviseert, ontwerpt, produceert en ontzorgt. Vanuit onze ruime ervaring adviseren wij u gericht over de vele mogelijkheden en inbouwcomponenten van onze digitale producten. Van self-service kiosk tot informatiepunt, van aanmeldzuil tot wayfinding- of webshopkiosk, u bepaalt zelf de toepassing en uitstraling van onze producten.

Eigen ontwerp

Wij willen dat ú goed voor de dag komt. Daarom worden onze producten ontworpen door eigen designers en in onze fabriek met veel zorg vervaardigd. Wij zorgen voor het industrieel ontwerp, de engineering, de productie, de assemblage, testen en implementatie. Onze bewezen oplossingen komen perfect tot hun recht in publieke ruimtes en zullen uw bezoeker of klant niet ontgaan. Na levering kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en service.

Gebruiksgemak

Ergonomie en gebruiksgemak zijn belangrijke factoren voor onze producten. diz houdt bij het ontwerp altijd in gedachten hoe een gebruiker een product zo gemakkelijk en effectief mogelijk kan benutten.
Door jarenlange ervaring weten wij precies hoe een informatiepunt of displaybehuizing optimaal kan worden aangepast aan de omgeving en het gewenste gebruik. Dat kan variëren van bijvoorbeeld de kleur van uw eigen huisstijl en uw logo tot een compleet nieuw model, speciaal voor u ontworpen. Wandmodellen en grote displays kan diz desgewenst naadloos laten opgaan in het interieur en de ambiance of juist laten fungeren als opvallende blikvangers.

Kwaliteit en veiligheid

Het leveren van kwalitatief hoogwaardige en duurzame producten staat binnen onze organisatie centraal. Dit wordt gerealiseerd door bestendige controle en evaluatie van alle fasen in het productieproces. Wij besteden naast kwaliteit continu aandacht aan veiligheid op en rond de werkvloer alsmede op locatie. Er wordt gewerkt volgens normen en procedures die gebaseerd zijn op de VCA richtlijnen. De technische buitendienst medewerkers zijn hiervoor in het bezit van een geldig persoonlijk VCA-certificaat.

100% ontzorgen

Het opbouwen van langdurige relaties met onze klanten om zo de best mogelijke ondersteuning te bieden is een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsfilosofie. Via aanvullende serviceniveaus kunt u passende afspraken maken over het niveau van onze dienstverlening. Voor klanten die een complete oplossing zoeken, geen of te kostbare eigen service-mogelijkheden hebben of zich liever volledig richten op de eigen corebusiness, kunnen wij een service-level overeenkomst opstellen.
Met de meest uitgebreide service-level overeenkomst neemt diz écht alles volledig uit handen. Zelfs voor storingen die worden veroorzaakt door derden, zoals software, internetverbinding, stroom etc. kunt u bij ons terecht. Wij nemen contact op met de betrokken leveranciers en zorgen ervoor dat uw producten weer optimaal functioneren. Op deze wijze ontzorgt diz u voor de volle 100%!