Nieuws

Via een van onze vaste partners in België zijn alle Orange winkels voorzien van opvallende ticketkiosken. Bij binnenkomst in een filiaal van deze intercomgigant kun je niet om de kiosk heen, op deze wijze worden de klanten snel en vakkundig geholpen door de Orangemedewerkers.

Lees verder >

Snel en klantvriendelijk toegangsbeheer? Een van onze vaste partners is gespecialiseerd in dergelijke check-in oplossingen. Met een toegangscontrole met tourniquets verkort je de wachtrijen aan de balies of bij de ingang. De mogelijkheden zijn eindeloos, voor elke branche of locatie is er een passende oplossing. Themaparken, zwembaden, fitnesscentra, bibliotheken en onderwijsinstellingen maken gebruik van deze…

Lees verder >

Voor een van onze vaste partners is een opvallende ticketzuil geleverd bij zwembad Waregem in België. Met deze nieuwe self-service kiosk kunnen klanten ter plaatse een ticket aankopen alsook hun abonnement verlengen. En dit ook buiten de openingsuren van de kassa.

Lees verder >

Veel van onze producten worden geëxporteerd naar het buitenland. Daar wordt tijdens de productie uiteraard al rekening mee gehouden, zodat onze klanten en resellers de producten naadloos kunnen inzetten in het land van bestemming. Ook voor een veilige verpakking is diz uw partner. We leveren desgewenst IPPC bekistingen of flightcases. Een flightcase is een duurzame…

Lees verder >

Ook het subtropische zwembad in Sint-Truiden is voorzien van twee ticketkiosken. Deze zijn geheel in stijl uitgevoerd met een full-front bestickering voor onze partner, specialist in ticketingoplossingen. Met een zeer efficiënte toegangscontrole, RFID-abonnementsbandjes en elektronische lockersloten zorgt deze klant voor een uniek bezoekerscomfort.

Lees verder >

Keurslager Owel uit Katwijk beschikt over een moderne bestelzuil en een state-of-the-art zelfscan kassa. Klanten kunnen zo eenvoudig zelf producten bestellen uit het grote assortiment van deze slager. Een belegd broodje? Iets te drinken erbij? Geen probleem, op het grote touchscherm maakt de klant zelf een keuze. Na het afrekenen op de betaalautomaat wordt de…

Lees verder >

Met een doordacht volgnummersysteem in de apotheek zorg je voor tevreden patiënten. De recept&nummer zuilen die worden ingezet door onze partner zorgen voor een snelle en effectieve afhandeling. De patiënt toetst op de zuil de ophaalcode in die vooraf is ontvangen via mail of sms. En ontvang zo vervolgens snel de benodigde medicatie en advies.…

Lees verder >

Vanuit ons huurassortiment worden een groot aantal zuilen en touchtafels ingezet op evenementen en beurzen. Digitale informatieoverdracht biedt verdieping en gebruiksgemak voor de bezoekers. Ook is dit een veilig medium om uw producten te promoten op uw stand. Rijkswaterstaat is vaste klant bij ons, deze touchtafel is ingezet bij een congres in Expo Hoevelaken.

Lees verder >

Nadat het Amphia ziekenhuis eerder al 30 aanmeldzuilen had afgenomen, mochten we er nog een aantal bijleveren. Er zijn zeven aanmeldzuilen speciaal voor gebruik door mindervaliden geplaatst, twee balievarianten en onlangs nog een extra stazuil. Op deze wijze beschikt het Amphia ziekenhuis nu over voldoende digitale aanmeldpunten voor het hele ziekenhuis, bij de ingangen en…

Lees verder >

Voor een van de vaste partners heeft diz weer een aantal opvallende ticketzuilen mogen leveren bij De Bios in Drachten. De bioscoopbezoekers hoeven niet meer langs de kassa, maar kunnen zelf – geheel coronaproof – hun tickets bij de zuil bestellen, betalen en ophalen. De zuil is gekoppeld aan het systeem, dus ook kaartjes die…

Lees verder >

Onlangs ontvingen we een spoedaanvraag voor het leveren van 4 complete taxi zuilen, voorzien van een 22 inch touchmonitor, een ingebouwde PC en een externe wifi antenne. Slechts 2 dagen later kon de klant al beschikken over deze zuilen. Met recht een spoedlevering! En een zeer tevreden klant. Veel leveranciers hebben te maken met oplopende…

Lees verder >

Ook het achteraf inbouwen van bijvoorbeeld een barcodescanner is geen enkel probleem bij diz. Op een slimme manier wordt dit component door onze vakbekwame metaalbewerkers geïntegreerd in het front van een bestaande zuil. diz heeft een uitgebreid hightech machinepark voor metaalbewerking en plaatbewerkingen met onder andere een kantbank, ponsmachine, snijapparaat, uithoekbank, knipbank, zaagbank, persbank en…

Lees verder >

Onze touchtafels kom je in vele musea tegen. Met deze opvallende producten beschik je immers over een innovatieve mogelijkheid een vaak verborgen deel van de collectie te tonen. Maar dit is toch wel een bijzondere locatie voor een touchtafel. Onlangs heeft diz een touchtafel geplaatst in het unieke Binnenvaartmuseum aan boord van de historische duwboot…

Lees verder >

Bilfinger Tebodin in Hengelo beschikt over een fraaie digitale receptie zuil. Deze opvallende aanmeldkiosk is in samenwerking met een van de vaste partners geleverd en biedt de bezoekers van Bilfinger de mogelijkheid zich zelf aan te melden bij binnenkomst.

Lees verder >

Nu eindelijk de beurzen weer mogen, merken we op onze verhuurafdeling dat er een enorme vraag is naar digitale interactieve oplossingen. Dit is een direct gevolg van de versoepelde maatregelen. En wel zo veilig! Zo maakt bijvoorbeeld Europarcs gebruik van onze huurzuilen op de Second Home beurs in de Jaarbeurs te Utrecht. Ook benieuwd wat…

Lees verder >

Voor het belevingscentrum in Groningen heeft diz een opvallende dubbele zuil geleverd. Deze blikvanger is aan beide zijden voorzien van een XL scherm. De zuil staat bij het Talentperron. Dit Talentperron is een samenwerking tussen de gemeente Groningen en het UWV. Het is een drempelvrije plek voor burgers van alle leeftijden die zich oriënteren op…

Lees verder >

Onze klant Instituut Verbeeten stelde tot voor kort mondeling vragen of bezoekers Corona gerelateerde klachten hadden. Dit was zeer arbeidsintensief en niet altijd even patiëntvriendelijk omdat bezoekers iedere dag dezelfde vragen kregen. Deze week zijn op alle locaties digitale zuilen in gebruik genomen, zodat bezoekers eenvoudig en snel tóch dagelijks de vragen kunnen beantwoorden. De…

Lees verder >

De Self Service Checkout kiosk is vandaag officieel gepresenteerd op de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. De vele enthousiaste reacties van de bezoekers laten er geen twijfel over bestaan; dit is dé POS oplossing voor iedere locatie! Voor elke ondernemer, klein of groot, is het nu mogelijk een zelfbedieningskassa in te zetten. Jouw klanten kunnen winkelen en…

Lees verder >

En we zijn live! Bezoek ons op Gastvrij Rotterdam in de Ahoy Rotterdam. Dit is dé horecavakbeurs voor ambitieuze horecaprofessionals. Wij tonen op stand 3.113 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van selfservice. Van 20 tot en met 22 september ben je welkom om met onze specialisten te sparren! Ook voor jouw onderneming…

Lees verder >

Wat hebben we hier enorm naar uitgekeken; elkaar weer echt ontmoeten en nieuwe dingen ontdekken! Van 20 t/m 22 september vindt Gastvrij Rotterdam 2021 plaats in Rotterdam Ahoy. Dit is dé horecavakbeurs voor de laatste trends en ontwikkelingen. Op deze beurs presenteert diz in samenwerking met Duranmatic en HP een Self Checkout kiosk voor elke…

Lees verder >

Het huidige personeelstekort in de horeca is een probleem voor iedereen. Horeca ondernemers zijn ontzettend blij dat zij weer gasten kunnen ontvangen. Maar door het enorme personeelstekort in deze sector staan de ondernemers voor een grote uitdaging. Er zijn simpelweg geen medewerkers te krijgen die deze gasten kunnen bedienen. Ruim 90.000 horecamedewerkers zijn in een…

Lees verder >