Hoe garandeer je een veilige winkelomgeving voor je klanten én medewerkers?

Met een digitale people counter van diz kun je het aantal personen beperken in een ruimte of winkel. Deze opstelling zorgt voor een geautomatiseerd corona-proof deurbeleid en garandeert social distancing. Hoe werkt deze innovatieve oplossing?

  • Slimme sensoren registreren het aantal binnenkomende en vertrekkende personen, waardoor je steeds een real-time overzicht hebt van het bezoekersaantal.
  • Op basis van deze gegevens toont een digitaal scherm bij de ingang automatisch de juiste boodschap: “U mag naar binnen” of “Nog even wachten A.U.B. Het maximaal aantal toegestane personen is bereikt”.
  • Met de digitale people counter verloopt het monitoren van het aantal personen in een ruimte volledig automatisch. Zo voldoe je aan de richtlijnen!
  • Via een app op de mobiele telefoon kun je zelf kiezen hoeveel personen er maximaal worden toegelaten. De app geeft bovendien steeds een real-time overzicht van het aantal bezoekers en maakt het ook mogelijk om een notificatie te verzenden zodra de maximale capaciteit bereikt is. Ook koppeling aan toegangsdeuren is mogelijk.

Zeker in de huidige situatie is een digitale klantenteller prima inzetbaar op jouw locatie, dit kan voor elk aantal m2. Denk aan kantoren, winkels, restaurants, musea, etc.

Benieuwd naar de kosten voor jouw locatie(s)? Vraag nu vrijblijvend informatie aan. Wij voorzien je graag van een passend voorstel.