Bestelzuilen op Horecava

De bekende vakbeurs voor horecaprofessionals staat vol met onze bestelzuilen. Qiox heeft er voor gezorgd dat de easy-order kiosks rijkelijk aanwezig zijn op de beursvloer. De vele partners in de foodservice industrie zijn erg enthousiast over deze nieuwe self-service oplossing.

De grote animo hangt nauw samen met de vele voordelen die onze bestelzuil biedt. Een moderne en kostenbesparende tool die mede door de op 1 januari jl. ingaande ‘Wet arbeidsmarkt in balans (WAB)‘ zorgt voor flexibiliteit en het opvangen van pieken in gastenaantal.

De voordelen zijn:

  • Met een self-service bestelzuil verdwijnen wachtrijen en worden lost-sales voorkomen.
  • Wegnemen van ‘queue-stress’. Klanten hebben bij een bestelzuil minder stress dan wanneer ze aan de kassa in de rij moeten staan, bij een medewerker en met andere klanten achter zich.
  • Gepersonaliseerde bestelomgeving en upselling.
  • Bespaar op personeelskosten. Met de hulp van technologie heeft uw personeel meer tijd voor andere taken en direct contact met klanten.
  • Maximale efficiëntie en hogere bestelwaarde. De gemiddelde orderwaarde op digitale bestelzuilen ligt bij McDonald’s in Nederland anderhalf tot twee keer hoger dan bij een reguliere kassa!

Branding en signing in uw huisstijl is geen probleem. Profiteer ook van onze ervaring, wij zijn u graag van dienst met vrijblijvend advies.